Kdo |
Km |
Trasa |
Obtížnost |
Datum |
Loď |
Hodnocení |
zde59
|
24 |
Karlovy Vary - Vojkovice nad Ohří |
ZW |
15.3.24 |
packraft |
|
Vodočet: Karl. Vary, stav: 63 cm, 18.39 m3/s |
Popis: Packraft Františka.
Teplota ráno 7 °C, odpoledne 16 °C. |
zde59
|
28 |
Sokolov - Karlovy Vary |
ZW |
3.3.24 |
packraft |
|
Vodočet: Citice, stav: 130 cm, 0.00 m3/s |
Popis: Packraft Františka.
Teplota 10 °C.
Horní jez Loket stavební úpravy.
|
Aleš N.
|
46 |
v.d. Nechranice - Lenešice |
ZW |
2.3.24- 3.3.24 |
plastová kánoe |
|
Vodočet: Žatec, stav: 54 cm, 37.11 m3/s |
Popis: Pačlověčí akce - plná sestava 4 singlířů. Nocleh v pátek na jezu Stranná, sobota jez Mradice. Fajn stav vody, teplo 5-8°, v pátek lehce mrholilo, sobota a neděle bez deště. Pěkná akce. |
Krtek Pepin Kouba
|
46 |
hráz VD Nechranice - Lenešice |
ZW, WW I |
1.3.24- 3.3.24 |
laminátová kánoe |
|
Vodočet: Žatec, stav: 49 cm, 0.00 m3/s |
Popis: Spluto s Alešem, Iggym a Romanem, jako vodní čundr. |
rkoudy
|
46 |
v.d. Nechranice - Lenešie |
ZW |
1.3.24- 3.3.24 |
plastová kánoe |
|
Vodočet: Žatec, stav: 54 cm, 0.00 m3/s |
Popis: |
zde59
|
17 |
Cheb - Mostov |
ZW |
16.2.24 |
packraft |
|
Vodočet: Citice, stav: 183 cm, 35 m3/s |
Popis: Packraft Františka.
Ohře se vrátila do svého koryta.
|
Miloš H.
|
4 |
Přítok Svatava 203,1řkm - Kravské Poříčí 199,3řkm |
ZW, WW I |
15.2.24 |
nafukovací kajak |
|
Vodočet: Citice, stav: 200 cm, 43,83 m3/s |
Popis: Pokračování že Svatavy. Byl to za tohoto stavu veletok. Jež před Poříčím jsme sjeli vpravo.
S Michalem a Matějem na kajacích. |
Ivis
|
29 |
K. Vary, jez U Solivarny, Cerp. St., OMV (ul. Pobřežní)/ ul. U Solivarny - Radošov, dřevěný most a pak Vojkovice, jez (Jakubov) - Perstejn, kus za mostem |
ZW, WW I, WW II, WW III |
11.2.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: K. Vary 147 cm, 97,8 m3/s ,Klašterec n. O. 190 cm, 126 m3/s |
Popis: Tak zopakovani včerejší jízdy a protažené o dřívější začátek. Takže nakonec delší o 2 km. Tedy úsek, který jsem ještě nikdy nejel. 3 stupně, co jsou na mapě za této vody vlastně nebyly, respektive první dva ani náznakem a třetí mírná perejka. Dnes už s menším respektem, takže k Hubertusu rychlejší průměr 11,3 km/h a celkove 10,8 km/h. A pak úsek z Vojkovic, který byl nejrychlejší i za běžné vody teď také jasné nejrychlejší a průměr 11,9 km/h (do Stráže 12,2 dokonce). A stále ww1 perejky s občasnými ww2. A pod Stráži dokonce 2x krátce ww3. Tedy žadné slabší useyk jak pod Vary, kde občas i zw i této vody. Navíc i v tomto useku pod Vojkovicemi hezké zajimavé skaly. Takže za mě při porovnaní 3 různych useků na Ohři nejlepší usek z Vojkovic, druhy pak z Lokte a nejslabší z Varů. Jinak z Varů jsem začínal na ul. U Solivarny, kde sice na mapě je značené parkoviště, ale ve skutečnosti je to uzavřené soukromé parkoviště ..aspon že pod žel tratí vede pěší tunel, nicméně vytočit se tam s Pálavou není moc lehké...jinak co se úseku z Vojkovic týká, tak i tento usek jety za nejvyššího stavu zde na Raftu !!! |