Raft.cz

Tisk z adresy https://www.raft.cz/Clanek-Sokujici-zmena-Ceskych-drah.aspx?ID_P=11 ID_clanku=534

Šokující změna Českých drah

Diskuse nad článkem
Re: jen s kraťasem, kavol, 20.05.2005 17:16
"Naopak si myslim ze by se preprava malych zasilek mela zachovat a navic by se mela zmenit aby byla funkcni a pouzitelna."

- přesně tak; problém není v tom, že by to mělo zájem používat jenom "pár zoufalců", ale že to (ne)fungovalo takovým způsobem, že si člověk raději našel jinou alternativu, mnohdy složitější, ale spolehlivější

kdysi zamlada při návratu z Berounky jsme měli problém poslat lodě zpět z Berouna kvůli váhovému limitu - si představte, dojedete řeku a dráhy vám najednou řeknou, že vám jednu z lodí domů nedovezou, tož to pro ní máte poslat extra auto a ještě navíc otravovat s tím rodiče (nikdo z party tehdy ještě neměl řidičák) nebo co??? (naštěstí paní u váhy přimhouřila oči - a to ještě chudák nevěděla, že se nám podařilo váhu o trochu nadlehčovat ;-)

nebo když jsme jeli Otavu - svoji loď jsem si vezl autem, druhá se posílala dráhou z Liberce; když tam ani druhý den nebyla, musel jsem pro ni dojet do Plzně (neboť z Plzně do Sušice se prý odesílalo jen jednou týdně) - ale reklamovat to, že překročili limit na dobu dopravy, jsme nemohli, protože to bychom museli počkat v Sušici, až loď dorazí, a pak teprve žádat penále za příslušný počet dní zpoždění ... snad nenutno říkat, že toto byl poslední pokus dopravovat lodě po železnici ...

musím říci, že ochota obyčejných železničářů byla (zmíněná paní u váhy v Berouně, v Sušici nám po chvíli snažení zjistili, kde ta loď vázne ...), ale z hlediska organisačního je to úplně v háji :-(

když mi na trati, co bych normálně použil, zruší rychlíky a ponechají EC/IC s příplatkem vyšším, než kolik vyjde už tak nekonkurenceschopné jízdné, tak je jasné, že zvolím bus nebo vlastní auto, a stejně tak je to i s těma loděma - lidé by to používali, kdyby ČD nedělaly vše pro to, aby tu službu znepoužitelnily ... pak je jasné, že zákazníků ubývá, služba se přestane vyplácet, zdraží se, tím odpadnou poslední vytrvalci a služba se může vesele zrušit ...

jenže management nemá zájem dělat z ČD dlouhodobě fungující podnik, jde jim o maximalizaci okamžitého zisku, který vhodným tunelem přelijou do vlastní kapsy, a po nich potopa ... viz třeba kauza nádraží v Brně - jakýkoliv odborník na dopravní problematiku řekne, že přesun je blbost; taktéž že referendum mezi obyvateli Brna bez přihlédnutí k dojíždějícím nemá žádnou vypovídací hodnotu (nehledě na to, že výsledek čtyři pětiny účastníků proti označit za "občané jsou pro" jenom proto, že se jich dostavilo méně, než aby bylo referendum závazné, je donebevolající lumpárna)

ufff, to jsem se zas vykecal - sorry :-)
 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Odpovědět na reakci

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Jméno:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.