Šokující změna Českých drah
Diskuse nad článkem |
Vozova zasilka, Posejdon, 16.05.2005 9:37 Vzhledem k vyse cen, ktere si drahy uctovaly za prepravu lodi jako spesniny se od 200km a 7 lodi vyplati vozova zasilka. Pocet stanic, kde se da nalozit i slozit je daleko vyssi nez stanic, ktere prijimaji lode, je to bohuzel vsak o neco slozitjsi z logisticke stranky. Objednavka vagonu 3 predem, nikdo vam nerekne, kdy to tam bude, jedine, o co se muzete oprit je narizeni vlady ze dne 22. listopadu 1999 o prepravnim radu pro verejnou drazni nakladni dopravu, kde se hovori u vozove zasilky o vypravni lhute 12 hodin a o prepravni lhute 24 hodin na zapocatych 200 km. Je tu popsana i sankce za prekroceni prepravni lhuty, nicmene sankce neni nikterak motivujici, aby ji clovek vymahal. Dalsi vec je, ze od doby, kdy byl vagon dopraven do pozadovane stanice, bezi lhuta 24 hodin na to, aby byl vylozen, jinak si drahy uctuji za kazdou dalsi hodinu cca 120 Kc bez dane...
PS: Do Vyssiho Brodu vam vagon jen tak neposlou, nejblizsi stanice jsou bud Lipno nebo Horni Dvoriste. V okoli Sazavi je tech moznosti daleko vic...
|
Reklama
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.