Raft.cz

Tisk z adresy https://www.raft.cz/Clanek-Letos-poprve-nebyla-odstavena-elektrarna-v-Liticich.aspx?ID_clanku=1358 edit=2
Kurzy Vodácké školy záchrany v roce 2025

Letos poprvé nebyla odstavena elektrárna v Liticích

Diskuse nad článkem
Re: poho, wolejoffka, 29.05.2012 13:41:31
"Převrácení raftu na Litičáku nehrozí"
OMYL !!!
Na jezu na r.km 35,6 jsem to viděl na vlastní oči. Bylo to sice k neuvěření, ale bylo to tak. Asi taky nějaký hasiči.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, pepek, 28.05.2012 14:56:04
No denis.kaplane, chtel bych věřit, že toho koho najdu na internetu pod tímto jménem a lidmi na raftu v PSII není žádná souvislost, pak bych vás jako hasiče musel začit litovat a doufat ze již brzy hasiči nebudete.

Odpovědět

Jen malé upřesnění, Zkazius Catrix, 28.05.2012 1:15:17
Je bohužel nutno (alespoň v tomto případě) rozlišovat hasiče a hasiče. Útvaroví příslušníci HZS ČR si z práce jen tak nemohou vzít pracovní stejnokroj PSII a zásahovou obuv a vyrazit v nich v podroušeném stavu na nějakou takovouto akci. Musely by to být jejich vlastní věci a i tak o tom silně pochybuji, navíc dnes je všude spousta fotografů a zaměstnavatel by to řešil velmi rázně (obzvláště v dnešní době, kdy se o ničem jiném, než o snižování stavů nemluví). Nezapomeňte, že jsou ve služebním poměru a HZS ČR spadá pod Ministerstvo vnitra - je to to samé, jako kdyby tam jeli na raftu ožralí policajti ve stejnokrojích. Blbost, že? Smajlík

No tak co nám zbývá... bohužel dobrovolní hasiči. Přesto, že se čím dál více dobrovolných jednotek snaží přiblížit se výbavou, výcvikem a přístupem svým útvarovým kolegům, jsou i jednotky (případně sbory bez jednotek), kde je jedinou aktivitou požární "sport" a vysedávání v hospodě - samozřejmě v pracovním stejnokroji (to je to, co je na fotkách, není to plnohodnotný zásahový oblek). Tito jedinci jsou bohužel schopni všeho (bohužel i u zásahů) a dělají ostudu všem hasičům - jak dobrovolným, tak útvarovým. Smajlík Smajlík

P.S. Nejsem útvarový hasič Smajlík
P.P.S. Vulgární reakce jednoho z těch dotyčných jen potvrzují, co jsem napsal. Někdo takto psychicky labilní by nemohl projít dosti náročnými psychotesty při přijímacím řízení k HZS...

Odpovědět

Re: poho, Kamil, 24.05.2012 17:53:56
Bohužel na tomto konkrétním raftu nebyla jedna basa, ale dvě a obě už cca ve 12 hodin téměř vypité. Sám jsem to tam viděl.

Odpovědět

poho, pip69, 24.05.2012 17:08:13
Už se těším na další připomínky těch nej na lodích z půjčovny.Každý se má starat hlavně sám o sebe a pak o jiný. Někdo se motá po jednom a někdo po deseti a na base piv pro celý raft a celodenní jízdu nevidím nic špatného. Převrácení raftu na Litičáku nehrozí pokud budeš koukat před sebe a ne na to kdo co veze.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, wolejoffka, 21.05.2012 14:23:03
Musím se toho člověka zastat. Vzhledem k neustálému a úpornému používání samohlásky ypsilon v koncovce sloves (nám, úspěšným absolventům základních škol je tato gramatická léčka známa jako "shoda podmětu s přísudkem"), tam opravdu nebyli jako pitomci. BYLY tam jako něco ÚPLNĚ jiného Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Monte, 21.05.2012 12:35:06
Povolání hasič bylo a bude u mne vždy jedno z těch povolání ,kterých si vážím snad nejvíc Smajlík

Ale - stejně jako u hasičů , tak i vodáků se najde vždy pár blbců,kteří to kazí ostatním.
Díky těmto zjevům má slovo "vodák" dnes trochu jiný zvuk než třeba před 20 lety Smajlík .

...a u hasičů to asi nebude jiné ... Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 21.05.2012 12:30:47
A nikoho bych nepřizabil a to že nadávám nic neznamená prostě mě sere že nás hned všichni kritizujete kvůli base piv to je vše......

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 21.05.2012 12:19:22
A někdo nás snad lovil? nelovil tak vidíš a kdyby jsme si pivo vzaly do petky tak si stejně něco najdete ale já zapomněl vy jste hrdý vodáci!!!!!

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Monte, 21.05.2012 9:58:19
Hele máte jako hasiči nějaký psychotesty? Smajlík Ty mi připadáš, že bys nejradši nejdřív někoho přizabil, abys ho mohl pak zachraňovat Smajlík
P.S.Nezlob se na mě chlapče, ale stačilo napsat třeba :" O.K , příště si vezmem pívo do petky místo do skla" .... a všichni by ti tady dali pokoj Smajlík
( Jinak dobře,že jste měli aspoň vesty a že nikdo z těch, kterým tady teď nadáváš vás nemusel lovit i s těma basama Smajlík )

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, JaWa, 20.05.2012 20:34:24
ale mohlo být...nikdo nikdy si nemůže být jistý,že se mu to nestane!!!prostě to na vodu nepatří a basta!!! Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 20.05.2012 18:35:51
a žádný sklo nikde nebylo tak se z toho klidně poserte vy ...

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Medák, 20.05.2012 14:43:20
...protože kdyby už vůbec nic ... a já osobně většinou druhé neřeším a zastávám princip přirozeného výběru, takže když se někdo z vlastní blbosti dostane do průšvihu, tak mi to je hnusně egoisticky úplně jedno, ať už to skončí jak chce .... tak minimálně ta basa skla v lodi je na pár pádlem, protože náhoda je blbec a zvrhnout se může kdykoli cokoli a s kýmkoli. A sklo v řece .... to bych už musel být HODNĚ sprostý.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 20.05.2012 7:57:57
nevím proč hned pitomci bylo to v našem volnu ale byly jsme prostě veselý a užívaly jsme si to.nikomu se nic nestalo a nepořádek jsme po sobě taky nezanechaly to co jsme na raftu měly to jsme taky odnesly!

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Medák, 19.05.2012 23:14:22
..jo, to fakt je, to je hned každému jasné...úplně. Smajlík

Jinak jste tam prostě byli jak banda pitomců, a na tom nic nezměníš ani kdyby se tu uvysír-l.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 19.05.2012 23:00:14
na úrověň se vyser tahle to je!!!

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Kmochacek, 19.05.2012 22:35:40
úroveň mluvy hovoří za vše Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, nevim, 19.05.2012 21:59:35
Ty blbečku jak si na to přišel že jsme byly ožralý a může ti bejt jedno jestli ty boty používáme na cokoliv nebo na zásah a budeš rád až tě někde budeme vytahovat s auta že si jel jak kokot a pak budeš rád že nás uvidíš vole to jsou kecy a pak nás voláte pořád nehledě na to že na raftu měl každej aspoň po panáku tak se na to vyser ty sráči a doufám že si to přečtete vy pitomci!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět

Re: Super Litičák, JaWa, 17.05.2012 21:53:59
Tady pár fotek a videí
http://jawag.rajce.idnes.cz/Tr...

Odpovědět

, , 17.05.2012 9:41:50
Nedalo mi to..., Franta, 17.05.2012 9:40:48
...a zavzpomínal jsem si na časy dávno minulé... Na jaře jsme sjížděli Divokou od Neratova přes Zemskou bránu až ke Klášterci a pak znova na vodu od Nekoře, přes Litičák, se zastávkou na kus řeči a štamprdlu na Kamarádu (tehdy ještě žil trampský bard Jožka Slavík a my z tepla jeho chajdy obdivovali ten jeho krásný vodopád) a končili jsme u mostu v Potštejně. Lodě na vlek - a hurá na Zdobnici, to byla "zdobná" plavba z Nebe do Pekla - na vodu jsme hopsli pod Nebeskou Rybnou. Na řekách, kromě nás a šedobokých kachniček, tehdy ani živáčka. Jo- k tomu chlastu - jezdili jsme vždycky na Velikonoce a jelikož bývala zima a my jsme neměli neoprény, zahřívali jsme se slivovicou z pléskačky, takže taky žádní abstinenti! Škoda, že ty časy vodáckých osmdesátých let nejdou vrátit; bohužel dnešní řeky jsou obšacovány půjčovnami co z vodáctví udělaly vskutku MASOVOU záležitost. A podle toho to nyní na řekách taky vypadá...
...promiňte tu nostalgii stárnoucímu pamětníkovi Smajlík

Odpovědět

Lahváče v řece , Monte, 16.05.2012 16:40:12
V roce 2002 při povodni to v Českém Krumlově vyplavilo i pivovar Smajlík .Ještě několik měsíců poté jste mohli vidět bílé basy od Eggenbergu , jak "rostou" ve třímetrové výšce na stromech Smajlík .Od té doby nikdo neví kolik vlastně pivních láhví ( a z nich střepů Smajlík ) putuje řekou mezi Krumlovem a Hamburkem Smajlík .
Tady lze spoléhat už jen na "samočistící efekt" řeky a na to, že střepům v řece se časem obrousí hrany a naši potomci za několik hodně let ten průhledný zaoblený střep mohou považovat třeba za neznámý druh vltavínu Smajlík )

Odpovědět

Re: šaškec, Honza, 16.05.2012 16:00:54
Jasně. Sklo je volovina.

Odpovědět

ja nevim jak kdo, Címoš, 16.05.2012 8:58:51
Ja si s detma letosni Liticak docela uzil. Opilcu bylo opravdu dost (nejen ty ctyri rafty), resil jsem i dalsi drobnost, kdy opilec ze brehu skocil po jedne se mnou jedouci lodi s holcinou... Co chtel jsem se nedozvedel... Vody pod litickym jezem bylo ale docela dost taky, vadily jen alkoholem upravene posadky, ktere dokazaly uviznout na nejnemoznejsich mistech, ale hlavne vzdycky pred dalsi jedouci skupinou, ktere tim vyrobila zajimavou situaci. Pokud jste nekdo vyrazel na vodu hned po ranu, verim, ze tech opilcu bylo minimum, zustali jen skalni. My si pockali az "na odpoledni slunicko", kdy to v Bohousovy vypadalo jako na Matejsky pouti a procento opilcu vyrazne povyrostlo...

Odpovědět

Re: šaškec, Bajda, 16.05.2012 6:51:50
cistil jsi nedky reku ? V zivote jsem nemel v lodi "sklo"! - pokud "chlast" tak v plastu!

Odpovědět

Re: Odstavení elektrárny, PetrZ, 16.05.2012 0:53:21
Nižší účast nebyla jen tou panikou na serverech, ale i tím, že jsme se po loňských zkušenostech na účast na této akci prostě vykvákli a jeli jinam. A to rozhodnutí padnulo už vloni.

Odpovědět

Re: šaškec, sommi, 15.05.2012 19:14:03

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Honza, 15.05.2012 15:55:52
Ty sis nikdy např. nezavolal ze služebního telefonu (apod.) soukromě ? Smajlík

Odpovědět

Re: šaškec, Honza, 15.05.2012 15:43:32
By mě zajímalo, kolik z Vás, mravokárců, opravdu jezdí na vodě bez alkoholu, včetně toho zbytkovýho, ze včerejší hospody ? Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, prochy, 15.05.2012 15:27:28
pánové Hasiči z Kostelce Smajlík

Odpovědět

Re: šaškec, Pawel, 15.05.2012 13:39:28
S tím s tebou souhlasím... Alkohol a řízení čehokoliv dohromady nejde, ale pokud se někde bude podepisovat petice o toleranci 0,2 - 0,3 promile, tak ji podepíšu. Ale s dodatkem, že i s touto tolerancí - v případě zavinění (nikoli účasti) nehody by se k jisté hladince mělo přihlédnout. Neboli - Dal sis malé pivko, neudělals průšvih, v pořádku. Dal sis malé pivko a boural jsi - krom toho, že jsi vinen tím, že jsi boural, jsi vinen i tím, žes to udělal pod vlivem alkoholu.

Odpovědět

Re: šaškec, Monte, 15.05.2012 13:00:36
Turistickej průměr zřejmě patří k ohroženým druhům a nevyhledává masovky Smajlík Smajlík Smajlík

Odpovědět

Re: šaškec, Chobotnice, 15.05.2012 12:23:06
No, to množství indisponovanejch posádek fakt asi na poměry neni moc velký. Zajímavý to bylo na letošnim Mastníku, kde fakt počasí nepřálo a ten sníh dost řezal do xichtu. Proto tam zbyly prakticky jen dva typa posádek - jedni (menšina) to řešili neoprenama, suchejma bundama atd (zkrátka "kosmonauti") a druzí použili vysokotlakou injektáž nemrznoucí směsí... Takovej ten normální turistickej průměr skoro chyběl. Smajlík

Odpovědět

Re: šaškec, wolejoffka, 15.05.2012 11:16:29
A jseš si fakt jistej, že to byli profíci třeba z Pavláku, a ne partička dobrovolnejch vesnickejch hasičů ??? Opakuju, že hezký pohled na ně není ani mou poměrně hodně liberální optikou, ale co na tom proboha furt řešíte ? Těm se vyhnu i v singlu s prstem v nose a předjedu je za 5 vteřin.
Ano, slyším námitky - co kdyby převálcovali dítě v kajaku atd. Tak až to udělají, tak řešte tu konkrétní situaci, ale takhle se holt parta blbů ožrala, stává se to na vodě stejně jako jinde. Takovej je život.

Odpovědět

Re: šaškec, Monte, 15.05.2012 10:27:56
Tady nejde ani tak moc o ty zásoby piva , ale o to , že složka , která by měla "pomáhat a chránit" , tak místo toho předvádí ostatním v praxi "škodit a ohrožovat " ( střepy v řece Smajlík )

Odpovědět

Re: o inteligentních lodích, Klasik, 15.05.2012 10:16:39
:) ... jj

Ještě koukám na tu fotku. Za co to tam Kotlíku držíš to pádlo levou rukou?

Odpovědět

šaškec, Jardik, 15.05.2012 10:16:33
Vždy mě fascinuje, jak se zde moralizuje nad pitím na vodě.Ruku na srdce, kdo si z Vás na vodě nedal pivko nebo frťana????? Nepodporuju ožralce co se nekontrolovatelně valí řekou, ale odtud potud.

Odpovědět

Re: o inteligentních lodích, Monte, 15.05.2012 9:31:35
Ahoj, autor Ti fotku určitě rád pošle, kdy už Tě bez Tvého souhlasu tady vystavuje jako terč pro nějaké kamenování Smajlík ostatními vodáky , kteří se narodili s pádlem v ruce , nikdy nejeli žádný stupen na otevřence a opilost poznají pouhým pohledem na fotku Smajlík .
Tvojí chladnou, upřímnou i vtipnou odpovědí jsi to taky některým pěkně "natřel" Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, JaM, 15.05.2012 9:25:13
Vůbec bych se nepouštěl do debaty, jak se má chovat, když má na sobě uniformu. To je jen mezi ním a jeho zaměstnavatelem, když mu to trpí. Co si kdo dělá tady na té planetě je skutečně každého věc, ale my ostatní by jsme měli po orgánech, které si platíme chtít, aby proti těm, co při tom jejich DĚLÁNÍ porušují zákony nějak zasáhli. A to je myslím problém, že se tak neděje. Že alkohol na vodě porušením zákona je, je bez debat.

Odpovědět

Re: o inteligentních lodích, Kotlik, 14.05.2012 21:11:43
Nevím, co a koho jsi viděl, ale jez jsme sjeli celkem dobře, krom zalité otevřenky, s čímž se počítalo. Rozjezd jsem nepodcenil a nikam nás to netáhlo. Střízliv jsem byl úplně a úsměv, ten k tomu přece patří Smajlík Háček tam opravdu je, chudák... PS: Chtěl bych požádat autora článku, pokud by mi mohl poslat fotku na email, neměli jsme foťák. Díky a AHOJ Smajlík

Odpovědět

Re: o inteligentních lodích, Michal, 14.05.2012 18:31:47
Toho týpka v tričku jsem osobně viděl jak bez rozjezdu vjel na jez loĎ přejela tak 2metry za hranu jezu a von vytlemeně koukal jak si ho to vcucává zpátky, přitom stačil jeden záběr pádlem, kdyby byl střízlivější.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, wolejoffka, 14.05.2012 15:55:05
Ale ano, jistě. Já to neobhajuju. Jen nevím, co na tom řešit ... Hoří, má panenko - myslíš, že to dneska vypadá jinak?

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Písa, 14.05.2012 15:18:41
... i kdyby SDH z Horní Dolní! To vybavení jim koupila obec z daní poplatníků. Inu: dobrovolnej hasič - hotovej ko.ot! Smajlík (Čest výjimkám Smajlík )

Odpovědět

Odstavení elektrárny, Anička, 14.05.2012 13:07:51
Možnosti odstavení elektrárny jsem zjišťovala. Celý proces by byl tak na 3 měsíce, což už jsme bohužel nestihli. Navíc, protože jsme ten zlý komerční subjekt zvaný Půjčovna lodí, tak by to asi neudělali zadarmo. A vůbec - vstřícnost nebyla příliš vysoká. Hlavně by na životním prostředí i rybáři chtěli, aby se akce konala už v dubnu - což by snad příští rok mělo být - a potom bude přístup orgánů i rybářů lepší.

Jinak mi to letos přišlo super - Litičák byl na kanoi nebo kajaku v pohodě sjízdný a nemotalo se tam tolik raftů jako jindy. Počasí mi přišlo taky spíš lepší než obvykle, pamatuji i ročníky, kdy sněžilo, tak byla nižší účast způsobena asi hlavně tou panikou vyvolanou na vodáckých serverech.

Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, wolejoffka, 14.05.2012 12:59:37
No ona je otázka, jestli to není partička SDH z Horní Dolní ... to pak nevím, co by si s nimi měl počít nějaký "správní orgán". Hezké to není, ale co na tom řešit ...

Odpovědět

o inteligentních lodích, Jaur, 14.05.2012 12:14:10
Perfek napsaný....a dobrý fotky,zvláště ten týpek v tričku....já myslel že "znalci"jezdí jen na Vltavu Smajlík Smajlík Smajlík
P.S.se divím,že je těch utonulejch tak málo,když to vidím

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, padáček, 14.05.2012 11:42:51
Nehledě na to že ty boty za 10 000Kč mu koupil daňový poplatník. A ten to udělal kvůli tomu aby v nich hasil a zachraňoval a ne aby se v nich válel ožralej v raftu. A pokud není ve službě, tak nemá nosit uniformu. Smajlík

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, pawel, 14.05.2012 11:38:32
Zastávám názor, že ve svém volném čase si "každý může dělat co chce" ať je to hasič, nebo policajt, bebo bodygárd amerického prezidenta, ale v takovém případě nemá mít na sobě ve svém volném čase pracovní uniformu. Pak ať je civilními lidmi souzen jako obyčejný civilista, hasič nehasič. Ale faktem je, že správní orgán by i tak měl přihlédnout k jeho nesporným znalostem získaným v rámci pracovní činnosti... Ale to už je jiná pohádka...
Ale pokud se v mimopracovní době (svým oblečením...) hlásí ke svému chlebodárci, určitě by se měl chovat tak, jako by ve službě byl, o tom žádná.

Odpovědět

Re: basa piv na raftu, Monte, 14.05.2012 11:28:55
No jo ale tady na tom je smutný, že jsou to hasiči ( požárníky z toho nevyjímám Smajlík )

Odpovědět

basa piv na raftu, Pawel, 14.05.2012 11:20:15
Hele, já bych jim ten alkohol nebral. Každý svého štěstí strůjcem, když se chtěj utopit, ať se utopěj. Až se všichni rádobyvodáci - vožungři utopěj, už se nám pak v řece plést nebudou. Podle Darwinovy teorie prostě nepřežijou. Tak jim to přejme, ne? Jen když jsem tu fotku s tim sklem v lodi viděl, mě přeběhl mráz po zádech, když jsem si představil, jak to někde vyklopěj. Mít pak plnou řeku střepů, na které může šlápnout v podstatě kdokoli, střízlivé vodáky, kteří bohužel vykrysili, rybáře, koupající se lidi nevyjímaje... to se mi hold otvírá kudla v kapse.
Asi by nebylo od věci, kdybi si policie (státní, nebo říční) na takovéhle akce udělala párkrát čas a trochu to tam "namátkou" probrala.

Odpovědět

Re: Opilci, Bajda, 14.05.2012 8:57:28
Potkali jsme 4 spojene Palavy, ktere sebou brali jak rosti tak vodaky Smajlík

Odpovědět

Re: Opilci, Petr, 14.05.2012 7:44:57
Já jsem viděl těchto partiček cca 3-4 během 1 hodiny, největší koncentrace pak asi byla v Liticích. Souhlasím s tím, že jich nebylo tolik, jako v minulém roce.

Odpovědět

Opilci, "Takyvodák" Ondra, 13.05.2012 23:25:35
Ahoj Petře,
pěkné shrnutí.
Jenom k těm opilým partičkám - kolik jste jich celkem potkali? Alespoň zhruba, protože já jsem viděl zřetelně opilou pouze tuto Tebou vyfocenou partičku "hasičů" na raftu. Jasně, třeba jsem si někoho méně zřetelně opilého nevšiml a neviděl jsem všechny posádky. Přesto mi to procento takto indisponovaných plavidel přišlo velmi nízké.
Jasně, souhlasím s Tebou, že i to je škoda (byť zastávám názor, že je to spíš škoda těch dotyčných lidí, než nás ostatních), ale tady na Zemi...co by jsi ještě chtěl?

Odpovědět

Je to skoda, Jirka, 13.05.2012 22:10:05
Ahoj,
je to hrozna skoda, ze se vzdycky musi najit nekolik pitomcu diky kterym pak ostatni opravdovi vodaci maji spatnou povest. Ozralove proste na vode nemaji co delat. Bohuzel jim to vetsinou nedojde, dokud nezustanou nekde pod jezem chyceni. To uz pak ale muze byt pozde.
J.

Odpovědět

Super Litičák, JaWa, 13.05.2012 22:02:26
Ano,právě díky nepřízni počasí a neodstávce elektrárny jsme si to letos po delší době užili.Akorát nesouhlasím s tím,že pod Liticemi byla řeka prázdná;my jeli až do Kostelce a až do Potštejna bylo lodí /i raftů/ dost /místy víc než dost Smajlík /;taky vody mohlo být aspoň o 10-20cm víc,ale přesto to bylo super!

Odpovědět

HM, KubaN, 13.05.2012 21:49:23
Poslední dvě fotky potěšej. To by mě teda zajímalo, co to je za experty.

Odpovědět

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

Nová reakce na článek

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Jméno:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.