Čeňkárna na otevřence
| Diskuse nad článkem |
|
Re: písemné poučení, Honza Hrubeš, 07.05.2009 0:16 Já přece po nich vůbec nechci, Václave, aby zákazníky vzdělávali. Souhlasím, že to jejich džob není. Jen vycházím z předpokladu, že kdybych byl zástupce pojišťovny a majitel půjčovny u mě uplatnil náhradu škody, ptal bych se, jestli klienty poučil. Pokud by mi neprokázal, že ano, udělal bych na něj dlouhý nos. Má se o svůj majetek lépe starat. A pokud by doklad měl, pak by konečná úhrada měla jít z kapes nezodpovědných klientů, případně z jejich pojistky, ne z pojištění majitele půjčovny. Kvůli tomu bych je poučil a kvůli tomu bych po nich vyžadoval, aby mi tento fakt písemně potvrdili. V tom není ani za mák moralizování, ani za mák snahy dělat z půjčoven vzdělávací středisko.
|
Reklama
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.