Ascento – loď na řeku
Diskuse nad článkem |
patláma - paprťála, šakal, jsakal~quick.cz, 27.04.2006 8:42Ahoj! Přesně tohle je asi účelem každé reklamy - zaujmout a provokovat. Je úplně jedno čím. Hlavní je nebýt šedivý a nudný. Nakonec - i negativní reklama funguje. Co na tom, že popírám základní funkce a smysl psaného projevu. A jsem-li k tomu ještě osobitý,a všichni neomylně poznají můj styl, mám vyhráno. No možná - ale ne u všech. Někdo je moc citlivý na prznění. Jazyka i logických vazeb. Jsou ještě i takoví blázni, co chtějí i porozumět tomu, co čtou. Chtějí číst a nikoliv domýšlet se, co tím chtěl autor říci. Dumat, co je prostá gramatická chyba, a co záměr. Tyhle tajnosti a skryté významy jsou doménou poezie. Ale k té mají tyhle texty hodně daleko. "Semi-produktivní snaha o anti-marketinkovou reklamu, popírající sama sebe, i přes nebezpečnou a trvalou odpor závistivců a nepochopitelů. Přesto ohromuje svými vlastnostmi, hlavně sebe-eskymováním v moři závisti a prokazuje samoschopnosti kavitačních ničitelů proudnice proti času i zlosti." Heč! Taky to umím! Ale ne tak dobře! Nezbývá než dodat s klasikem "my mu nerozumíme, ale my mu věříme". Jestli se dobrý výrobek chválí a prosadí sám, tak tyhle lodě mají pernou práci. Takže jsem tímto i já posloužil reklamě Láďovi Vaňhovi a jeho lodím.... Prosím, není zač. Já jsem tvůj anti-nepřítel a nejsem proti nega-mega prostoru pro osobní konfrontační polnosti!
|
Reklama
Facebook
RSS 2.0
Email na redakci serveru
raft.cz
Chcete psát články pro
raft.cz?
Trička a mikiny
raft.cz
O
raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je
potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.