0,0 |
|
pramen na Monte Grosso ve výšce 1800m |
4,5 |
 |
obvyklý začátek plavby,
pro 1. etapu - 5km nad vesnicí St. Antonie po zarostlé stezce vlevo, k řece |
9,5 |
  |
Palneca, most silniční,
skládka obvyklý začátek plavby,
pro 1. etapu |
15,0 |
  |
most silniční D[328] obvyklý začátek plavby, ,
při MV WW IV se 3 místy WW V |
19,0 |
 |
most silniční D[28]
severně od Guitera les Bains |
20,5 |
  |
most silniční D[757] Guitera
les Bains obvyklý začátek plavby,
za MV |
23,5 |
 |
most silniční před
soutěskou, soutěsku nutno prohlédnout - na začátku zúžení a (stupeň) vysoký (m) 3m s válcem
s možností přenést namáhavě vpravo, Dále (stupeň) sjízdný úlně vp |
25,3 |
|
soutěskový vodočet (dosažitelný po pěšině na pravám břehu - nutno si zjistit
aktuál. stav), dále katarakt sjízdný možná za MV, jinak nesjízdné, !! Je také nutné si
zapamatovat výst. místo - lépe převézt na ř.km 25.5 |
25,5 |
  |
most silniční do Corrana,
obvyklý začátek plavby,
2. etapy |
29,5 |
|
nárůst obtížnosti - (stupeň) klouzačky, válce s lehkým přenášením. Řeka se dělí do
3 rýh, kde střední je nesjízdné, !! Dále těžký vdp WW VI (dříve
nesjízdné, ) - přenášení vl |
31,5 |
  |
most silniční D[26] obvyklý začátek plavby,
na vlevo, břehu - 3. etapa. Nenosit lodě přes louku na pravém břehu - nevrlý
vlastník s brokovnicí. Dále vdp vysoký (m) 3.5m sjízdné
vlevo, nebo přenést vpravo, - WW V. Dále pak je ještě zablokovaný katarakt v mírné
zatáčce vpravo, (sklepní schody) s výrazným spádem - za VV na koci peřej vpravo, velký
válec WW IV-V |
40,5 |
  |
most silniční N[196] obvyklý začátek plavby,
4. etapy |
41,5 |
 |
starý janovský most pěší nebo lávka ,
vodočet - pěší cesta k silnici. Nejtežší úsek je zatarasen skalními bloky -
prohlédnout !! |
45,5 |
  |
most silniční D[757] obvyklý konec plavby, ,
dále nezajímavé |
49,5 |
  |
most silniční D[302] v
blízkosti Filitosy - prahistorické nálezy, obvyklý konec plavby,
4. etapy, dále silně zarostlá s možností napadaných stromů |
59,5 |
 |
most silniční D[157] |
60,5 |
|
ústí do Stř. moře, před ním tábořiště vl |