407,0 |
|
Lago di Resa -
přehrada
6,0 km |
401,0 |
 |
hráz,
dále
vzdutí
Muta
4,0 km |
397,0 |
|
hráz,
dále suché, zablokované
10,0 km |
387,0 |
 |
Glurus obvyklý začátek plavby,
WW I-II (
nenasednou na kanál
!)
6,0 km |
381,0 |
  |
přítok vlevo kanál jez sjízdné vpravo,
po prohlédnutí 7,0 km |
374,0 |
|
Laas,
dále
obtížný úsek
sjízdné za
optim vody - WW III-IV, místa V !! 0,5 km |
373,5 |
  |
jez přenést vpravo
nesjízdné,
hráz
elektrárny - regulace, špatné vylézání, dlouhé přenášení vpravo, asi 500m po cestě mezi domy. Pod hrází několik nesjízdné, !!! obrovské vývary - smrtelně nebezpečné
0,2 km |
373,3 |
 |
přítok vpravo
potok
0,2 km |
373,1 |
  |
jez
poslední jez, přístup po lesní cestě až k vodě vlevo, dále WW III - IV, pak -IV
1,1 km |
372,0 |
|
ostrov, lépe jet vlevo, dále těžká peřej WW V dlouhý 300m, málo vracáků, balvany, válce 1,0 km |
371,0 |
 |
most
a pod ním (stupeň) - za VV nesjízdné, !!, silný válec, přenést. Dále souvislé peřeje WW IV, lépe prohlédnout.
2,0 km |
369,0 |
  |
3x jez nesjízdné, !!! -
smrtelně nebezpečné. před nimi. Orientační bod - dětské hřiště a následuje za parkoviště, předem prohlédnout a určit místo na zastavení. 300 m od dětského hřiště proti proudu je super místo na táboření (u závory)
1,0 km |
368,0 |
|
Goflan,
dále
7km
nsj. úsek
7,0 km |
361,0 |
|
Latsch,
dále
jen za dobré vody WW IV
2,5 km |
358,5 |
   |
most silniční Castelbello jez (stupeň) a následuje za 700 m jez (stupeň) 1,5 km |
357,0 |
    |
most pěší nebo lávka jez přenést vlevo nesjízdné, , obvyklý začátek plavby, u výtoku z elektr.,
dále
WW II a 3x jez (stupeň) na 250 m!! 4,5 km |
352,5 |
 |
most silniční Staben
WW II a následuje za
slalomová trať
3,0 km |
349,5 |
|
uklidnění řeky na WW II 6,3 km |
343,2 |
  |
most silniční Rablá obvyklý konec plavby,
1,7 km |
341,5 |
   |
most silniční Toll a následuje za 600 m jez nesjízdné, most silniční dále 3 km WW IV-V
2,5 km |
339,0 |
 |
most silniční Algund
1,5 km |
337,5 |
 |
ú. Passirio a následuje za 300 m slalomová trať obvyklý začátek plavby,
0,5 km |
337,0 |
   |
Merano most silniční
obvyklý začátek plavby,
a následuje za 200 m most silniční dálnice peřej WW II a následuje za !, dále WW I-II bez překážek, rychlý proud
11,0 km |
326,0 |
|
Gargazzone,
dále
WW I 13,3 km |
312,7 |
 |
most silniční
0,7 km |
312,0 |
 |
most silniční Ponte di
Adige, Bolzano vl
peřej až k ú.
Isarca
0,4 km |
311,6 |
  |
most silniční a následuje za 600 m most silniční
3,6 km |
308,0 |
   |
most pěší nebo lávka přítok vlevo Isarco a následuje za 500 m most silniční dále řeku sleduje dálnice
2,5 km |
305,5 |
 |
most silniční dálnice
0,9 km |
304,6 |
  |
most silniční Bronzolo vlevo, obvyklý konec plavby,
9,1 km |
295,5 |
  |
most železniční a následuje za 13.5km most silniční
Salurn vl 21,5 km |
274,0 |
 |
most silniční S.
Micele-Mezzacorona
0,5 km |
273,5 |
|
ú Fosso di Caldaro vp 6,5 km |
267,0 |
 |
přítok vpravo Noce,
lanovka
na Monte Paganella vl 4,0 km |
263,0 |
 |
přítok vlevo Avisio -
slalomová trať
7,0 km |
256,0 |
|
Trento,
obtížné vylodění
25,0 km |
231,0 |
  |
most silniční Sacco
obvyklý konec plavby,
dále
bývá sucho
2,5 km |
228,5 |
 |
most silniční Mori,
jeďte vl 1,5 km |
227,0 |
 |
jez přenést vpravo nesjízdné, ,
prohlédnout
propusť 5,5 km |
221,5 |
 |
most silniční Serravalle-Chizzola 5,5 km |
216,0 |
 |
most silniční Ala-Pilcante 4,0 km |
212,0 |
 |
jez přenést vlevo
voda odváděna do Verony kanálem
6,0 km |
206,0 |
 |
most silniční Borghetto-Mama 23,0 km |
183,0 |
|
veronská šlajsna - krátká peřej, jet vl 5,0 km |
178,0 |
 |
most silniční Ponton-Sega 16,0 km |
162,0 |
 |
jez u Chievo,
dále řeka protéká Veronou 11,0 km |
151,0 |
|
pod Veronou je znečištěna - nezajímavé |