Raft.cz

Tisk z adresy https://www.raft.cz/forum-Re--Kajak-Barum.aspx?ID_prispevku=2138

Diskusní fórum Kajak Barum


Diskuse nad tématem
Kajak Barum, Ječmen, 11.07.2011 10:38
Ahoj!
Sháním už celkem dlouho nafukovací kajak pro dva zn. Barum.
Jsem z Mělnicka a do těch 60km bych byl ochotný přijet osobně. Kdyby jste jej někdo měl, napište mi prosím na mail a dohodneme se.
Díky moc!Ječmen

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 12.07.2011 13:20
A z jakýho roku má bejt? Značka "Barum" skončila se socialismem. Zatim jsem potkal tři hlavní typy - 1)s vkládacíma nafukovacíma lehátkama místo podlahy (v subverzích s nafukovacíma palubama a šprajcem a s nenafukovacíma palubama a šprajcem), odhaduju, že se dělaly do roku 1975, 2)s vysokejma bokama, nafukovací podlážkou, palubama a šprajcem (ze šprajcu a zadní paluby vybíhaly opěrky zad), často s nápisem "tigerhai" - cca 1970-1980, 3)předchůdce typu Helios s nízkejma bokama, nafukovací podlaha, paluby a šprajc (subverze s opěrkama zad, jen se zadní opěrkou a bez opěrek), občas nesly název "Tandy 380" - od roku 1980 (vročení bez záruky).
Momentálně mám doma nejstarší variantu (vkládací lehátka, nafukovací paluby) - lehce měknoucí, leč bez záplat. Poločas rozpadu materiálu je bohužel kratší 40 let, takže zvenčí odřená místa a jedna drobná prasklina patrně propouštějí vzduch. Je to s opatrností použitelný na rybníce....

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Ječmen, 12.07.2011 16:03
Tak až takhle tomu nerozumím. :) Tenhle kajak má můj pantáta na půddě ale bohužel v dost blbým stavu mnoho let jen tak ležící.. Ty nový nafukovačky se mi moc nelíbějí i když jsou co se týče kvality lepší. Barum mi nějak učaroval když jsem ho viděl na jedný řece. S přítelkyní by jsme si chtěli zkusit zavodačit taky jednou místo vandrů a já bych k tomu zas chtěl tenhle barumák. :) Myslíš, že ten co máš, by se dal zprovoznit na řeku?

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Kmochacek, 12.07.2011 23:35
na nějaké Barumce jsem zkoušel i trojskej kanál a bylo to docela veselý:
http://www.youtube.com/watch?v...
sorry za mobilní kvalitu Smajlík

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 13.07.2011 8:05
Tandy 380 z 80. let. Taky jsem ho míval. Ještě z něj mam nastříhanou bedýnku záplat.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Martin, 21.11.2014 22:39
máte ešte pár tých záplat?

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 20.09.2017 10:39
ahoj, nemas kousek oranzove? mam stary tigerhai, potreboval bych zalepit valec a nechci z nej delat kolaz...

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 21.09.2017 6:34
Mrknu se, kam jsem je zabordelil a pak budu informovat o stavu Bude to ale nějakou dobu trvat.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 23.09.2017 13:52
Tak jsem ten pytel zbytků včera našel, mám oranžové kusy i modré.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 25.09.2017 12:54
diky, posilam mail

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Burák, 25.09.2017 19:49
Ahoj. Rád bych pomohl ale u mě není dostupný ani kousek. Bral bych taky. Naposledy jsem letos lepil lepidlem CEYS...
Lepidlo na čluny Hornbach

Plachtovina & Kaučuk(Ceys) cena : cca 200,- Kč

Ceys Total Tech Triaction(tekutý) 75mg flaštička blister (polymer) lepí lépe
než tmel...
Lepidlo je pořád jako Guma

Tak ať se to podaří opravit..Tom Smajlík

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 25.09.2017 23:05
ahoj,
diky za snahu, uz je to na dobre ceste. jinak lepidlo mam (ultraflex) a nejaky nitrilon taky. jenze zeleny a nechtel jsem z kajaku patchwork. vim - je to trochu posetile, ale prece jen je to uz vazeny veteran.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 26.09.2017 18:10
Ještě nějaký kousek na záplaty můžu pustit. Oranžový a modrý užší pruhy (6-8cm) různých dýlek.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, František Včelák, 14.08.2018 12:15
Dobrý den, měl by jste ještě pár záplat K 380? Dávám dohromady člun z mého mládí'

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 14.08.2018 12:24
dostal jsem sice od strelce - timto mu jeste jednou diky, ale nakonec jsem jeste koupil na zaplaty jednu utrapenou barumku. kolik byste potreboval?

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, František Včelák, 14.08.2018 21:31
Dobrý večer, hodil by se mi čtverec cca 30x30 cm. Je tam jeden špatně slepený spoj viditelný a možná budu potřebovat i další lepení na jinych mistech. Máte nějaký trik na to jak a čím lepit ve spojích+ Děkuji Včelák

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 14.08.2018 23:44
30x30 vcelku asi nebude, valce jsou rozdelene prepazkou. realnejsi je obdelnik, nebo vic kousku. barva je modra. spojem myslite napojeni valec/valec, nebo vlastni spoj valce?

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 15.08.2018 17:45
Tak takovej kus mi taky nezbyl. Ale ta vnitřní přepážka jde dostat dolů a po přebroušení místa, kde byl slep se to dá použít v potřebný ploše. Zrovna pro někoho vezu nějaký poslední zbytky na OC mánii. Zbylo mi jen pár modrých cárů na případnou údržbu Solaru.

Spoje se obecně lepí mizerně bez ohledu na to, který to jsou. rozjetej válec ve slepu kdysi opravoval profík tak, že si kus pod rozpadlým lepením proříz montážní otvor, slepil rozjetej spoj, pak ho podlepil zevnitř záplatou a nakonec zazáplatoval montážní otvor. Já jsem řešil menší rozjetí slepu vteřiňákem. Pokud částečně povolila vnitřní přepážka bočních buřtů, pak se to dá jedině dorazit (natlakovat tak, aby byl ze dvou buřtů jeden) a upravit do dané podoby druhý bok (protáhnout ventilem nějaký vhodný nástroj, přepážku naříznout a postupně tlakovat, dokud se nerozjede). Spojené buřty dna se bohužel napravit nedají, lze je maximálně výše popsanou metodou učinit symetrickými. U palub to nemá smysl řešit.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 15.08.2018 20:08
Krome slepovani valcu mam za sebou i lepeni rozlepeneho svu paluby. Predchozimu majiteli praskla na slunci a zachranoval to (neuspesne) mnozstvim chemoprenu. Kazdy spoj valce je uvnitr jisteny nalepenou uzkou prehnutou paskou, ktera zachycuje vnitrni tlaky pusobici na rozlepeni. Ta byla pochopitelne taky praskla. Pokud je poskozena, je nezbytne ji obnovit, jinak spoj dlouhodobe nevydrzi. Origo paska je z tenke tkaniny se zaterem, ja jsem ji nahradil prouzkem z podlazky socialistickeho stanu. Rozlepeny spoj jsem opatrne zvetsil az ke zdravemu mistu a dukladne ocistil od pasky a lepidla, zdrsnil a odmastil. Namereny a zehlickou prehnuty prouzek jsem jednostranne vlepil s presahem do spoje na puvodni misto. Nakonec jsem nanesl lepidlo na obe strany svu, druhou stranu prouzku a misto kam dosedne a po odvetrani stlacil a rozvaleckoval. Dulezity je zajistit spoj behem odvetrani proti nahodnemu slepeni (treba kolicky), k lepeni pouzivam Ultraflex s tvrdidlem.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, František, 15.08.2018 23:25
Dobrý večer, děkuji za informace jak lepit spoje,určitě je využiji. Už mi chybí jen ty záplaty,měl by jste někdo pár volných,které by jste mohli postrádat? Děkuji Včelák

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 15.08.2018 23:59
Psal jsem vys. Zaplaty mam, ale 30x30 v kuse to asi nebude. Potrebujete jednu takhle velkou, nebo stacit vic mensich kusu? Napiste na mail z profilu, domluvime podrobnosti.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Petr, 21.08.2018 19:18
Dobrý den, je možnost opravit prasly vnitřní spoj? Vůbec se v tom nevyznám a nyní jsem po cca 25 lety vyndal ze sklepa čluny Barum jeden pro dva žlutomodry a dva pro jednoho bez podlahy s nafukovací madrackou :-). U toho pro dva tvoří bok jeden velký a jeden malý válec a pravé přepážka mezi nimi na jedné straně praskla a nyní je tedy jen jeden velký válec a loď je nesymetricka... je nejaky způsob jak to opravit případně kde to nechat opravit? Díky moc za rady

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 22.08.2018 16:55
Obávám se, že jedině udělat velký válec i z té dosud zdravé půlky (ventilem protáhnout nějaký vhodný nástroj a proříznout přepážku v nějakém menším úseku, o zbytek se postará natlakování). Opravami se zabýval jednak Gumotex a pak pár soukromníků v jednotlivých krajích (v Plzni je to Sikyta). Bude to chtít zapátrat po netu. U těchto vykopávek ale budou opravy obecně problém - původní materiál byl přírodní kaučuk zpevněný tkaninou ve struktuře, dneska je vše syntetika. Kaučuk degradovalo sluneční záření - hlavně ten čistý bez tkaniny (nafukovací hadičky, otvory pro špunty).

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, pm, 22.08.2018 20:21
I tehdejsi "nitrilon" mel tri vrstvy. Vnejsi synteticky zater-nosna tkanina-vnitrni prirodni kaucuk. U vsech lodi co mam, je zatim vnitrni vrstva ok, resp drzi. U nejstarsi (tigerhai) je v namahanych ohybech "popraskana" vnejsi syntetika. Prijde mi ale, ze v Gumotexu v prubehu casu opakovane bojovali s lepenim. Treba Tandy380 se rozlepil uplne cely a drzel jen na nytech (i kdyz slepy valcu a material byly ok). U Heliosu z 2005 lepeni taky zadna slava, predevsim u nytu a palub, naproti tomu Albatros a Scout z devadesatych porad dobry.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 13.07.2011 8:19
Na svižně tekoucí řeku určitě ne, celková sešlost materiálu umožňuje bezpečné použití jen na rybníce či voleji charakteru přehrad či Labe od Opatovickýho jezu k hranici. Ale sleduj inzerát, na který jsem ti hodil odkaz níže. Doporučuju nebrat nafukovačku starší 15 let, pokud na ní chceš něco odjezdit na tekoucí vodě. To už ale bude "Gumotex" a ne "Barum". Měl by ses vyhnout lodím v barevný kombinaci červenofialová - bílý kafe, tyhle materiály měly velmi rychlej poločas rozpadu a sypaly se dokonce rychlejc, než socialistická modrá a oranžová.
Moje náhodně sehnaná mrcha by šla zřejmě trošku vylepšit jednou či dvěma minizáplatami o průměru dvou cm, ale mám obavy, že celkový stav materiálu je takový, že začne "sáknout" každým novým povrchovým odřením.
Já prozměnu sháním staré nafukovací vesty (ve "funkčním" stavu - s nerozervanými očky a nesplaskávající na počkání) - čím barevnější potisk, tím lepší.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Střelec, 12.07.2011 14:03
Mrkni se na tohle:
http://sport.avizo.cz/prodam-n...
Vypadá to dobře a cena je přiměřená. Daj se najít inzeráty i na výše popsaný muzejní kusy, ale ty jsou v horším stavu a výrazně dražší....

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, lenka, 16.08.2014 23:36
Asi uz je pozde,ale mam doma kanoj pro dva lidi zn. Barum. Ma otanzovomodrou barvu. A k tomu dvoudilne padlo. Bez zaplaty a neuchazi.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Herčus, 23.11.2014 18:38
Když už se tu znovuobjevilo tohle vlákno, tak bych chtěl jen dodat, že v roce 2010 jsem na tom oranžovomodrym Tandy 380 sešoupnul na Sázavě Týnec - Pikovice při 115m3, tzn. při dolní hranici 1. SPA a cvaknul jsem se v deblu jen jednou, takže se to na peřejnatější vody vzít dá, jen je otázka, jak to ten materiál po tolika letech bude snášet a taky jestli volit loď na WW3 nevhodnou, protože už bych do barumu na víc jak WW1 max WW2 nesedl, zlatý Rio :D

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Burák, 06.04.2017 7:19

Zdravím . Čerstvě vlastním nafukovací kánoji Tigerhai a to hlavně z recese. Naposledy jela před dvěma lety. Mám dotaz jestli neznáte a doporučíte nějakou impregnaci na Barum Pálava Tigerhai ? Uvažoval jsem o : ttp://www.e-siga.cz/cz/eshop/produkt/Active-Outdoor-leather-balsam-250g ale je určen převážně na boty a Goratex membrány.

Tato kánojka už je babička všech Babiček Gumotexu a Barumu , stále je bez jediné záplaty a bez jakéhokoliv poškození tak ji chci dopřát nějakou péči i když je cxa 40let stará . Jak píšete vyráběla se od r 1970 do r 1980.:-) Děkuji. Burák Smajlík Smajlík

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Pavla, 16.08.2018 22:22
Ahoj,
na Tandy z 80. let jsem jezdila. Tato verze měla pár nešvarů, např. sezení na dně, takže zadák seděl trvale v louži. Spoje se po nějaké době začaly rozlepovat a nedařilo se je slepovat, takže se plavidlo stalo nepojízdné. Na transport byl tento kajak skvělý, celkem lehký a dalo se s ním ujít i dost daleko.
Zkusila jsem se kdysi projet na ještě starší verzi, ta se mi zdála lepší, např. sezení na "polštářku" pro zadáka, takže odpadla ta "louže".
Na Tandy vzpomínám ráda, ale už bych na tom jezdit nechtěla. Nákup bych nedoporučovala, vláčet se s tím někam k vodě a pak zjistit, že spoje nedrží, že to na delší jízdu taky není....

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Střelec, 24.08.2018 6:40
Já jsem Tandy kočíroval ze zadní paluby, tudíž sezení v louži nehrozilo. Nebylo ale od věci narvat pod ní menší bágl,aby se neprohejbala.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Béďa , 24.12.2019 16:47
Ahoj!

Možná je pozdě, ale právě dnes jsem se rozhodl moji starou babičku kajak barum vyhodit, byli jsme na vánoční plavbě a praskla komora. Je už teda dost ve špatným stavu,možná by se to mohlo někomu na záplaty hodit..




Honza T

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Střelec, 25.12.2019 11:19
Nejlíp to udáš ve formě naporcovaných záplat.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Gyula, 13.02.2024 18:14
Hello, i'm from Budapest, and i buy two kayaks (one Barum Tandy and one Gumotex Helios, but all two are in wrong conditions. I think, they are not from same material, the barum is not to heavy, robust as heliis, like , and the boot weight is seen lighter to. (Without measure).
Is this posdible?
And i would like patches to repair, while all two have many wrong repaired patches. And the helios main cells hold the air 5-6 hours, the barum hold only half hours.
Sorry, but my english is poor, and my chehish like zero.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Vojta, 19.02.2024 8:41
Hi,
I think the Tandy is made of coated cotton and the Helios is made of polyester, that's why there is a difference in weight. Boats made of cotton are flat with age, it can no longer be repaired. Helios usually then leaks in the spikes or joints of the deck and this is also difficult to glue.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, pm, 19.02.2024 10:54
I think the last time cotton fabric was on a Barum Tigerhai, after that it was synthetics. I have a red and blue Tandy and several generations of Helios and the difference in material weight is obvious. But more so between the newer Helios (2000+) and the older one (1990s) than with the Tandy and the first Helios. In those, the material is very similar. I find the internal bonding of the air cylinders on the Tandy good, gluing the parts together sucks and will loosen over time, but it can be fixed. For boat repairs I use X-treme Fix glue with hardener and Nitrilon patches, or cut pieces from old boats. It sticks well on all types.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Střelec, 20.02.2024 12:31
Bavlněnej vnější povrch u lodí barumek skončil nejpozději někdy v polovině sedmdesátek, pak už ho měly jen lehátka, polštářky a nafukovací vesty. Klasika guma byla buď modrá, nebo v kombinaci žlutá/modrá (cca do půlky sedmdesátek) a oranžová/modrá. S prototypem Pálavy (cca 1989 byl jeden kus vystavenej v Kotvě) přišly vnější syntetiky v různých odstínech zelené a k tomu fialové vnitřky, v první půlce devadesátek byly krátce kombinace červenofialová/bílý kafe a pak barvy na objednávku (CVOK měl tehdy modrý Pálavy). nPak už se barvy střídaly Současnej gumotexí trend, kdy převažuje zvenčí červená a hráškově zelená ve mě nadšení nebudí, jen ty šedý vnitřky celkem ujdou. Jinak s chlupatým povrchem dělal Gumotex první Twisty (žlutá/šedá) a takový podivný krátký indiánky. Materiál byl ale tenkej, lodě byly dobrý jen tam, kde nebyla třeba odolnost. Chlupatý Twisty se po cca 10 letech provozu začly nenápadně rozlepovat na spojích špicí.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, pm, 21.02.2024 11:18
Tou bavlnenou tkaninou nebyl myslen jednostranne potazeny material starych Barumek, ale vnitrni nosic, ktery tvori zaklad pro Nitrilon. A ten byl u Tigerhai bavlnene platno, stejne jako prepazky a vyztuzne pasky u obvodoveho slepu valcu. Ale stejne mi neprijde, ze rozdil v hmotnosti lodi bude v materialu nosneho platna, ale spis v jeho gramazi, protoze mezi hmotnosti "Nitrilonu" z Tigerhai, Tandy a prvnich Heliosu neni velky rozdil. Zelenofialove Heliosy z pocatku devadesatych mam dva, jeden je uvnitr zeleny a vne fialovy a druhy obracene. Kuriozni je, ze materialy nevypadaji stejne i kdyz gramaz se jevi podobna. Maji jinou srukturu povrchu a prijde mi, ze je to tim, ze nosne tkaniny maji jinou vazbu. Jeden z nich ma tendenci blednout. Potom mam cely zluty Helios z "heavy duty" Nitrilonu, lod je evidentne tezsi, vyroba tesne po 2000. Podobne tezky byl i pozdejsi zelenosedy, pro zmenu opet nachylny k blednuti a rozlepovani mezi valci. Ja jsem si z toho udelal jeden zaver - v Gumotexu permanentne bojovali s technologii a kvalitou a dukazem toho byl i pomerne nedavny prusvih s prosakujicim Nitrilonem light. Za aktualni ceny bych jejich lod nekoupil.

Odpovědět

|_Re: Kajak Barum, Pavluša, Střelec, 21.02.2024 12:09
Bavlna v gumě? U starých kousků asi ano, ale někde padla zmínka o vyztužení kordem, který se používal i do pneumatik. Jestli tvořil základ tkaniny, nebo do ní byl jen přidáván ale netuším. Spojky buřtů ale připomínaly spíš hodně řídké kaliko, nebo světlou pytlovinu.

Podle všeho spíš experimentovali a vedení fabriky se občas rozhodlo šetřit na nepravém místě - takříkajíc přes mrtvoly. V důsledku toho jim nakonec zdrhla řada vývojářů. Co se materiálů týká, asi nejvíc ví Rybníkář - dnes firma Kulta, původně dlouhá léta Gumotex.

Odpovědět


 


nebezpečnéjezy.cz suchéjezy.cz Asociace vodní turistiky a sportu

 
Reklama
02.04.2024 9:16 Akce na Labi, plánovaná na 27-28.4., musí být zrušena kvůli 3 stavebním činnostem v rámci úseku závodů. Pouštění vody tak bude zrušeno.
27.03.2024 16:05 Doubrava v nedělním termínu 7.4. nebude. Rybáři ze Žlebů se odvolali proti mimořádné manipulaci a její vyřízení se již do termínu akce nestihne. Sobota 6.4. je povolená, ale neděle neproběhne.
26.03.2024 15:23 Ministerstvo životního prostředí chystá omezení podpory pro malé vodní elektrárny při jejich stavbách. Postupná argumentace AVTS na nesmyslnost těchto staveb a negativních dopadů na život v řece se začíná projevovat. Více v reportáži ct24.cz.
25.03.2024 10:02 Pouštění vody na Chrudimce z VD Seč dne 30.3. od 11 do 14h potvrzeno. Akce se bude konat.
15.02.2024 13:19 CHKO Blanský les vydalo příkaz dle §66, kterým se zakazuje činnost na pozemcích spojených s případnou stavbou MVE Dívčí kámen. Investor nezajistil stanovisko k zásahu do VKP, výjimku dle §43 ani stanovisko dle §45i, přesto kácel ve velkém rozsahu také na cizích pozemcích Povodí Vltavy.
29.01.2024 9:03 Pojďte zavzpomínat na Svatojánské proudy. Na idnes.cz je pěkný článek mapující osud těchto obávaných proudů.
15.01.2024 11:31 Na Bosenské Neretvě plánují stavět další přehrady. Zajímavý článek o zisku, dotacích a dopadech je na seznamzprávy.
18.04. Bazar prodám: Prodám 1ks sedačky do kanoe PÁLAVA či BARAKA od GUMOTEXu. Materiál: odolná a voděvzdorná překližka

18.04. Bazar prodám: Vodácká vesta výrobce HIKO, model: JOKER HARNESS (tento model je dnes nahrazen modelem CINCH HARNESS

18.04. Bazar prodám: Slalomka Galasport Caipi, karbon, r.v. 2018, cena za loď, obal za 2000,-

18.04. Bazar prodám: Plastová slalomka Delsyk - upečeno na kopytu pravé závodní lodě, plasťák co nerozbijete, perfektní s

18.04. Bazar prodám: Na prodej bundošprajda ideálně na mořský, jezerní kajak nebo tréningově na klidnou vodu do špatného

18.04. Bazar prodám: Prodám pěknou šprajdu špricdeku na kajak s dvojitým komínem zn. HIKO Velikost: M/L...pro obvod pas

18.04. Bazar prodám: Prodám HIKO C-FLEX závodní špricdeka ve verzi pro kanoisty! s velikostí komínu M (obvod pasu 72cm).

18.04. Bazar prodám: HIKO FLASH velikost S/M vodácká vesta - 3x použitá Prodám vestu na vodu HIKO FLASH, velikost: S/M,

16.04. Bazar prodám: Kajakarske padlo Carbon Aker, dvoudílné, 210-220 cm, možnost nastavení délky a libovolného uhlu, kar

16.04. Bazar prodám: kanoisticke klasické 150 cm

Reklama
Vtip Karla Macase
14.03. Soča: Nové podmínky a ceny permitů pro 2024: https://www.soca-valley.com/en/in-search-of-adventure/activit
19.02. Divoká Orlice: Pozor v horní části ze Záhoří je několik padlých stromů - největší zátaras je v lese (https://mapy.c
24.01. Ipeľ: Úsek Holiša - Kalonda je splavný bez zátarasov, udržiavaný po celý rok. Úsek od Kalondy smer Peťov j
03.01. Zlatý potok: 30.12.2023 jsem na kajaku sjížděl úsek Masty-Dobruška. V krátkém úseku Masty-Podbřezí bylo třeba min
28.12. Střela: 28.12.2023 Stav 75cm = 8,2m3 v Čichořicích. Bobři se rozjeli, ale naštěstí se všechny stromy dají za
22.10. Opatovický kanál: O víkendu 14.-15.10.2023 jsme spluli s Rolfem z Hradce k počátku Opatovického kanálu (tady nutno pře
17.10. Vltava: Letošní tryznu za utonulé by měl Spolek Vltavan konat dne 29. října: https://www.vltavan-praha.cz/wp
05.09. Dunajec: Ahoj, v úterý 29.8.2023 jsme jeli vlastní lodí z louky zvané Nokle do přístavu pltí na SK/PL hranici
10.08. Sázava: Ve Žďáře nad Sázavou se u Penny rekonstruuje most a zřejmě v rámci rekonstrukce byl osazen stupínek
08.08. Hornád: Splouvání Hornádu v úseku od Hrabušic je limitováno na vodočet 70 - 110 cm. Jsme tu pěšky a tok v so

Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.
Reklama Půjčovna lodí Otava tour